Radikální otevřenost - Kim Scottová
Kód: 6452/46



Související produkty
Detailní popis produktu
Kim Scottová přichází po dlouholetých zkušenostech s vedením týmů (v Googlu, Applu, Twitteru a dalších) s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Přístup vychází z jednoduché myšlenky: pokud chcete dobře šéfovat, musíte projevovat osobní zájem o své přímé podřízené a zároveň jim poskytovat jednoznačnou zpětnou vazbu. A také ji i přijímat.
Pokud jdete do přímé konfrontace bez zájmu o druhého, lze vaše jednání popsat jako útočnou agresi. Pokud jste příliš měkcí a vyhýbáte se otevřenému jednání, abyste se náhodou někoho nedotkli, právě jste podlehli ničivé empatii. Postrádá-li vaše jednání respekt i upřímnost, posunuli jste se ve schématu radikální otevřenosti do nejhoršího kvandrantu, kterým je manipulativní neupřímnost.
V knize se také dozvíte:
- jak nastartovat a rozvíjet firemní kulturu založenou na otevřenosti a poskytování zpětné vazby
- že jednoduše nařizovat lidem, co mají dělat, nefunguje
- jak ve svých podřízených rozpoznávat „rock stars“ a „superstars“ a proč budete potřebovat obojí
- že nejlepší metodou, jak zabránit vyhoření, je propojit životní motivace členů týmu s jejich prací
- proč povyšování nemusí být tou správnou odměnou za skvěle odvedenou práci
Pomocí tohoto konceptu, (který nyní vládne celému Silicon Valley), dokážete v práci budovat lepší vztahy a naplnit tři klíčové úkoly správného lídra: vytvořit kulturu založenou na poskytování zpětné vazby (chvály i kritiky), vybudovat soudržný tým, který potáhne za jeden provaz, a dosahovat výsledků, na které budete opravdu hrdí.
Název původní knihy: Radical Candor: Be a Kick-Ass Boss Without Losing Your Humanity
Překladatel: Simona Javůrková
Edice: Žádná velká věda
Počet stránek: 336
Počet ilustrací: 52
Vazba: Měkká
Barevnost: Černobílá
ISBN: 978-80-7555-048-4
Formát: 215 × 143 mm
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jan Melvil Publishing – nakladatelství literatury osobního rozvoje a celoživotního vzdělávání. Přináší čtenářům důležitá nová témata, jejichž znalost je prostředníkem moudrých rozhodnutí a zlepšení života. "Jsme přesvědčeni, že nejlepší výsledky má taková práce, kterou lidé dělají s radostí a s vědomím její smysluplnosti. Proto vydáváme jen knihy, které nás osobně zajímají, baví, obohacují a u nichž jsme si jisti přínosem a vysokou kvalitou. Publikace, které nám samotným blízké nejsou, ponecháváme stranou nehledíce na jejich „tržní potenciál“. Naším záměrem je konfrontovat české čtenáře s novými tématy i s myšlenkami nejlepších autorů a myslitelů dneška, protože navzdory výzvám, jimž svět čelí, věříme v sílu vzdělání a sebevzdělávání. Tato přesvědčení určují naši ediční politiku od prvního dne existence nakladatelství."