NOVINKA: Superfast BEZLEPKOVÉ Vločky! Více: ZDE
Pomozte nám s jarním úklidem skladu! Více: ZDE
NOVINKA: BrainMax Probiotic Complex! Více: ZDE

Nejčastější dotazy ohledně objednávek

Objednávky a platby

Jaké platby přijímáte?

Platit můžete buď online pomocí platební brány, převodem, nebo Vám objednávku zašleme na dobírku.

Jaké dopravce nabízíte?

Vybírat můžete z dopravců GLS, Zásilkovna nebo také nově Česká pošta a to buď jako balík na poštu nebo do Balíkovny.

Nejde mi vybrat platba dobírkou. Čím to je?

U některých produktů nelze zvolit platbu dobírkou, protože se jedná o produkty, které podléhají zkáze jako je například kombucha, NMN nebo některé druhy probiotik. V případě nepřevzetí zásilky by byly produkty znehodnoceny dlouhou přepravou zpět k nám.

Proč mi nejde vybrat doručení přes Zásilkovnu?

Zásilkovnu lze vybrat pro objednávky do 5 kg. Pokud je váha objednávky vyšší než 5 kg, je potřeba volit Zásilkovnu s doručením přímo domů nebo volit kurýra GLS či Českou poštu. 

Vybral/a jsem platbu přes platební bránu, ale ta se nenačetla.

V případě, že Vás systém nepřesměruje na platební bránu, pošleme Vám automaticky přibližně do 25 minut odkaz na platební bránu. Případně pro urychlení můžete napsat na FB podporu, emailem nebo zavolat a my Vám odkaz pošleme obratem. Není potřeba objednávku stornovat. 

Mohu si do objednávky přidat produkt, pokud jsem už objednávku již odeslal/a?

V případě, že není objednávka placená, lze do ní produkt přidat. V opačném případě bohužel nelze do objednávky již zasahovat, protože je automaticky vytvořená faktura.

Jak dlouho trvá doručení mé objednávky?

Dopravci mají standardně 2 pracovní dny na doručení zásilky ode dne našeho odeslání. U dopravce GLS mají často zákazníci objednávku již druhý den doma.

Do kterých zemí zboží zasíláte a jak takovou objednávku vytvořit?

Objednávky zasíláme do všech zemí EU. V případě, že si přejete odeslat objednávku mimo Českou, Slovenskou republiku nebo Maďarsko, kontaktujte nás prosím na email objednavky@brainmarket.cz . Do emailu prosím napište, co vše si přejete mít v objednávce. Kolegyně vytvoří objednávku, zjistí konkrétní cenu dopravy a pošle pokyny k platbě.

Nedorazila mi sleva na první nákup. Jak dál?

Nejdříve doporučujeme zkontrolovat v emailové schránce složku Spam. Můžete se stát, že sleva spadne právě tam. Pokud není ani tam, neváhejte nás kontaktovat na FB podpoře, emailem nebo telefonicky. Pokud není již objednávka zaplacená, rádi Vám slevu v objednávce odečteme.


Reklamace

Dorazilo mi rozbité zboží. Jak dál?

Pokud jste rozbalili objednávku a zjistili, že je některý z produktů poškozen, prosím vyfoťte produkty ještě v krabici a fotky nám pošlete přímo na email objednavky@brainmarket.cz . Případně vyplňte reklamační formulář, který naleznete zde https://www.brainmarket.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi/ . Naše kolegyně Vám bude volat, abyste se domluvili na doposlání.

Objednávka při předávání od dopravce je viditelně poškozená. Jak mám postupovat?

Pokud si všimnete při přebírání zásilky, že je balík poškozený, jednoduše jej nepřebírejte. Objednávku nám dopravce doručí zpět a my ji následně můžeme reklamovat. Vám samozřejmě obratem zašleme objednávku novou.

Co je pojištění zásilky?

Pokud si v objednávce zvolíte pojištění balíku, znamená to, že v případě ztráty balíku dopravcem obratem zašleme zboží nové. Není třeba čekat na vyjádření dopravce a celý proces je mnohem rychlejší.

Neobdržel/a jsem objednávku. Jak mám postupovat?

Pokud jste stále nedostali svou objednávku, kontaktujte nás prosím na email (objednávky@brainmarket.cz), případně telefonicky (555 333 688) a my co nejdříve zjistíme u dopravce, kde se balík nachází. Balíček mohl být poškozen, popřípadě ztracen během dopravy. 

V objednávce, kterou jsem obdržel/a, je jiný produkt než jsem si objednal/a.

V případě, že doručená objednávka obsahuje jiný druh zboží, než bylo v objednávce uvedeno, neváhejte nás prosím kontaktovat. Zjistíme co se během balení stalo a pokud zjistíme chybu, zajistíme, aby byl správný produkt co nejdříve doposlán.


Prodejna Ostrava

Mohu si produkty z e-shopu koupit přímo na prodejně?

Jelikož se prodejna nachází jinde než sklad, tak na prodejně si můžete zakoupit naše vlastní produkty značky BrainMax a BrainMax Pure. Také je na místě pár nejčastějších produktů jiných značek, nicméně v tomto případě je lepší udělat si objednávku a zvolit si formu osobního odběru.

Kdy si mohu vyzvednout objednávku s volbou osobního odběru?

Osobní odběry jsou dostupné na výdejním místě zpravidla do druhého dne od vytvoření objednávky. Pokud vytvoříte objednávku brzy ráno, může být ještě ten den připravena k osobnímu odběru. Každopádně vždy prosím vyčkejte na potvrzovací email a SMS s informací, že je zásilka připravena k vyzvednutí.


Další dotazy

Na některé položky z objednávky nelze uplatnit sleva pomocí slevového kódu. Proč?

Pokud se Vám neodečte sleva na některý z produktů je to tím, že produkt je již za akční cenu, případně se jedná o jeden z produktů, na který se nevztahují slevy. Pokud by byl jiný problém s uplatněním kódu, neváhejte se obrátit na naši FB nebo telefonickou podporu.

Přijímáte karty benefit plus?

Bohužel, karty benefit plus nepřijímáme.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení