Superlátky - nástroje titánů v akci! Maximalizujte své výkony, upevněte sílu a zdraví! Nakupujte: ZDE

Vše o nákupu

1. MOŽNOSTI A CENY DORUČENÍ

geis-prepravce

GEIS přepravní služba

  • Cena:
    • 89 Kč pro objednávky do 1 500 Kč
    • zdarma pro objednávky od 1 500 Kč
  • Možnost platby na dobírku: ano, v hotovosti i kartou při převzetí, cena 39 Kč
  • Rychlost dodání: do 2 pracovních dnů
  • Opakované doručení: ano, až 3 pokusy
  • Notifikace: ano, e-mailem a SMS
  • Sledování zásilky: ano, zde na tomto odkazu.

gls-prepravce

GLS přepravní služba

  • Cena:
    • 89 Kč pro objednávky do 1 500 Kč
    • zdarma pro objednávky od 1 500 Kč
  • Možnost platby na dobírku: ano, v hotovosti i kartou při převzetí, cena 39 Kč
  • Rychlost dodání: do 2 pracovních dnů
  • Opakované doručení: ano, až 3 pokusy
  • Notifikace: ano, e-mailem
  • Sledování zásilky: ano, zde na tomto odkazu.

Zásilkovna

  • Cena:
    • 55 Kč pro objednávky do 1 500 Kč
    • zdarma pro objednávky od 1 500 Kč
  • Možnost platby na dobírku - ano, pouze v hotovosti, cena 39 Kč
  • Rychlost dodání na pobočku - do 2 pracovních dnů
  • Doba uložení - 7 dní (možno prodloužit až na 21 dní)
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky - ano

2. PLATEBNÍ MOŽNOSTI

Převodem z účtu

  • Číslo účtu: 2100695953/2010 Fio Banka.
  • Ověření platby proběhne maximálně do 1 pracovního dne. Někdy se může stát, že se platby nespárují. V takovém případě můžete poslat potvrzení o platbě mailem na objednavky@brainmarket.cz, aby byla vaše objednávka expedována rychleji.
  • Variabilní symbol i číslo účtu se dozvíte hned po odeslání vaší objednávky. Platební instrukce vám mimo to dorazí i na vaši e-mailovou adresu.

Platba při převzetí

  • DPD - v hotovosti či platební kartou - poplatek 39 Kč.
  • GEIS - v hotovosti či platební kartou - poplatek 39 Kč.
  • Zásilkovna - pouze v hotovosti - poplatek 39 Kč.

3. REKLAMACE ROZBITÉ ZÁSILKY

V případě, že Vám kurýr chce doručit zásilku, která je očividně poškozená, tak zásilku, prosím, nepřebírejte. Odmítněte ji s výhradou, že je zjevně poškozená. V případě, že balíček se bude zdát, že je v pořádku, avšak po otevření zjistíte, že je něco rozbito, zdokumentujte tuto skutečnost fotkou a zašlete nám ji, prosím, spolu s reklamací.