🎁 Zdravé vánoční dárky se slevou až 20 %! Nakoupit dárky.
Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
MK
Magda Kudrnáčová
JF
Jana Fraisova
Kvalitní doplňky bez aditiv, jsem velmi spokojena
MH
Michaela Haluzíková
(Administrátor)
Krásný den, Kamilo,
moc děkuju za Vaše milé sdílení! To je skvělá zpráva – těší mě, že jste s produktem spokojená a že se projevily i tak příjemné bonusy jako podpora růstu vlasů.
Mějte se krásně,
Míša 🤍
E
EMV
AH
Adam Havlíček
MŠ
Michaela Šrámková
JZ
Jaroslav Zmrhal
VC
Vladislav Christ
J
Jirka
LP
Lenka Plouharová
KF
Kateřina Fűlőpová
DŠ
Dagmar Šuranová
DR
David Rogowski
Ok
MH
Michaela Haluzíková
(Administrátor)
Krásný den, Davide,
děkuju za zprávu! Kdybyste měl kdykoli chuť se o cokoliv podělit nebo potřeboval s něčím poradit, jsem tu pro Vás.
Mějte se krásně,
Míša 🤍
ZF
Zdena Faltusová
Spokojená jsem maximálně. Výborná komunikace,rychlost dodání a kvalitní výrobky ♥️
MH
Michaela Haluzíková
(Administrátor)
Krásný den, Zdeno,
ze srdce děkuju za Vaše krásná slova! Mám velikou radost, že jste se vším spokojená, a moc si vážím Vaší důvěry.
Mějte se krásně,
Míša 🤍
BT
Barbora Tenorová
ZS
Zuzana Starobová
Zboží jsem si objednala a zároveň zaplatila s vyzvednutím na místě v Ostravě. V době, kdy jsem byla informována že je zboží připraveno k vyzvednutí jsem byla mimo republiku, tudíž jsem si zboží nemohla hned nevyzvednout. V domění, že je zboží zaplaceno jsem si říkala, že se nic neděje a vyzvednu si zboží po návratu, což byly tři dny. Jaké bylo mé překvapení, když mi po dvou dnech přišla sms s výzvou, že pokud si zboží nevyzvednu, bude objednávka stornována. Dost jsem se podivila a nepochopila, že když je zboží zaplaceno jak může být stornováno. Nakonec jsem musela požádat kamarádku, která mi zboží vyzvedla, přesto, že neměla časový prostor ani cestu "kolem" prodejny.
MH
Michaela Haluzíková
(Administrátor)
Krásný den, paní Starobová,
děkuji Vám za obsáhlé shrnutí celé situace. Mrzí mě, že Vás zpráva o stornování zaskočila – rozumím, že jste kvůli cestě nemohla zásilku převzít osobně. Ráda bych jen vysvětlila, proč k automatickému stornu došlo. Výdejní plocha, kterou pro osobní odběry v Ostravě máme, není bohužel kapacitně neomezená, a proto si nemůžeme dovolit rezervovat zboží neomezeně dlouho. I u zaplacených objednávek musíme postupovat stejně, aby bylo možné zajistit přehledné skladování a hlavně aby se ke každému dostaly produkty v co nejlepší kvalitě. O lhůtě k vyzvednutí vždy informujeme v e-mailu i SMS, a jakmile tato doba uplyne, systém automaticky objednávku stornuje. Zákaznická podpora je ale právě od toho, aby nás v takových situacích zákazníci kontaktovali – vždy rádi vyjdeme vstříc a lhůtu pro vyzvednutí bez problému prodloužíme. Stačí dát vědět. Věřím, že se na nás i příště obrátíte s důvěrou.
Mějte se krásně,
Míša 🤍
DJ
Daniel Janko
PK
Petr Kobelka
Vše v pořádku, přišlo druhý den! 👍
MH
Michaela Haluzíková
(Administrátor)
Krásný den, Petře,
děkuju za milé shrnutí! Mám radost, že vše dorazilo tak rychle a bez komplikací.
Mějte se krásně,
Míša 🤍
JS
Jiri Simandl
I
Iveta
Objednávám od Vás už tři roky nejen pro sebe, ale vždy místo dárku k narozeninám daruji kousek zdraví. Všichni jsou spokojeni.
Léčím se s nejmenovaným onemocněním a můžu fungovat na 100 procent, někdy i na víc :-) Jsem přesvědčena, že bez Vašich vitamínů by to tak nebylo, a to bez nadsázky. Díky!!!
MH
Michaela Haluzíková
(Administrátor)
Krásný den, Iveto,
z celého srdce děkuju za Vaše nádherné a upřímné řádky! To, že se díky našim produktům cítíte dobře a můžete fungovat naplno, je pro mě nesmírně povzbudivé. A že navíc dáváte zdraví i svým blízkým jako dárek, to je prostě nádhera. Opravdu si toho moc vážím.
Mějte se krásně,
Míša 🤍
JV
Jiří Vrnata