URTEKRAM, Deodorant roll-on MEN 50ml BIO

Kód: 1300
Novinka
Neohodnoceno
Výrobce: Urtekram
199 Kč
Můžeme doručit do:
26.6.2018
Skladem

Roll-on deodorant Urtekram MEN je přesně šitý na míru mužské pokožce. Obsahuje výtažky z Aloe vera či baobabu a je obohacený o kyselinu hyaluronovou. Díky zinku brání rozkladu potu a jeho nepříjemnému zápachu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Bambucké máslo s podílem jojobového oleje dodává deodorantu pečující vlastnosti a zanechává pokožku podpaží nádherně jemnou. Deodorant díky účinným látkám brání rozkladu potu a působí antibakteriálně, a tak podpaží ochrání před nevítaným zápachem. Složení je obohacené o extrakty z baobabu a lékořice, které působí proti nadměrnému pocení. Deodorant zároveň pokožku jemně provoní dřevitou vůní jalovce. Kromě jiného je obohacený také o výtažek z Aloe vera, který předchází podráždění a spolu s kyselinou hyaluronovou, bambuckým máslem a jojobovým či mandlovým olejem pokožku krásně zvláční a ochrání ji před ztrátou potřebné hydratace.

Složení:

Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Extract1), Triethyl Citrate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil1), Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate, Glycerin2), Butyrospermum Parkii Butter1), Zea Mays Starch1), Zinc Ricinoleate, Glyceryl Caprylate, Simmondsia Chinensis Seed Oil1), Glycyrrhiza Glabra Root Extract 1), Adansonia Digitata Fruit Extract1), Sodium Hyaluronate, Hexapeptide-11, Parfum1), Magnolia Officinalis Bark Extract, Xanthan Gum, Tocopherol, Beta-sitosterol, Squalene, Limonene, Linalool 1) Organic agriculture, 2) Made using organic ingredients

O značce Urtekram:

Všechno začalo v roce 1972, v dánské Kodani, kdy masová výroba byla ještě populární, ale ekologové už začali vystrkovat růžky. Lisbeth a Ronnie založili malý bylinkový obchod, eko, bio, přírodní. Postupem času se věhlas o jejich organickém přístupu začal šířit i mimo skupinky eko-nadšenců a vznikla značka URTEKRAM. Firma rostla, zlepšovala se, vyvíjela nové postupy a produkty. V současnosti vyvíjejí 80 - 100 nových produktů ročně a stále v sobě mají vášeň a plní závazek, který si dali v roce 1972 - vytvářet produkty s maximálním ohledem na přírodu a udržitelným způsobem.